субота , април 27 2024

Сарадњом до решења: PEER модел оснаживања младих за конструктивни дијалог и тимски рад

Саобраћајно-техничка школа је у школској 2022/2023 години започела сарадњу на реализацији пројекта „ Сарадњом до решења: PEER модел оснаживања младих за конструктивни дијалог и тимски рад“. Реч је о домаћем научно-истраживачком пројекту чији је носилац Филозофски факултет Универзитета у Београду, а који подржавају Министарство просвете и Фонд за науку Републике Србије. Иза пројекта PEERSolvers стоји тим истраживача с Одељења за психологију и Института за педагошка истраживања. Они су радили на осмишљавању програма који би требало да унапреди вештине младих за решавање проблема кроз сарадњу, размену идеја и дијалог. Циљ пројекта је да обучи младе за конструктивнију сарадњу са вршњацима и тако им омогући да заједно пронађу боља решења за неке проблеме, али и да унапреде личне вештине.

Истраживање се реализује у 12 средњих школа на територији Београда а једна од школа је СТШ. Ученици наше школе, њих 21., су радили у тиму и укрстили су идеје са вршњацима, како би заједно предложили нека решења за сложене проблеме са којима се суочава савремено друштво.

Сарадња се наставља и ове школске године. Крајем октобра ( 31.10. од 12 до 13.30 сати) на Филизофском факултету ће се организовати полудневна радионица намењена ученицима трећег разреда, који претходне школске године нису учествовали у нашем истраживању како би још једна група ученика добила прилику да се упозна са овом темом.

Испред наставника своју подршку и помоћ пружиле су наставница Татјана Дамјанац и педагог школе Сузана Боговац.